Pages

Tuesday, October 6, 2009

Menang Cabaran Catur Bistari - Peringkat Negeri Pahang


Salam to all mypren outside there. Yooo just nk update. Huhuu wekend baru nie bnyk tol bnde y b'laku. n ini salah satu y ku nk bgtau. Hari ahad baru nie(03.10.09)Aku,azam, zaizoro, same wak agoes telah menang pertandingan Cabaran Catur Bistari(Terbuka) Peringkat Negeri Pahang. kiteorg menang 2category.

1.Kategori Kumpulan yang paling awal ke Laluan Tijarah
2.Nilai aset tertertingi kumpulan(2nd place)


Hohoho..yang seronok nye kiteorg dpt 30keping vourcer kfc yang bernilai RM10 setiap satu. huhuu..makne nye rm300 lh sume nye..termuntah lh aku mkn ayam kfc je pas nie. hahahaha.
dan lps nie kiteorg akan mewakili negeri pahang utk ke pertandingan akhir catur bistari di johor pada awal bulan 12 nnti. doa2 kan lh kami(atau lebih tepat lg aku) supaya dapat menang kete persona.huhuhuu(aminnnn)

7 comments:

Anonymous said...

kereta itu aku yang punya hahahha azam pasti akan membolot semuanya

Mister Jamil said...

tahniah! xsia2 korang berlatih malam2 sambil gelak2 siap masuk pecah amanah bersama2 beberapa kali...haha...

ara ammaRcello said...

waaa..bestnye..mudh2an anda menang..
wey..lehla blnje aku kfc..ngeh..ngeh..

Azmi b Mohamad Ariff said...

hhahaa cibai azamm. haha voucer aku sume aku dh jual ngn hgra rm5.00(separuh dri hgra asal).. azam bnyk lg..mntk die. hahaha

ara ammaRcello said...

haa..korang g ukm kn minggu ni..jemput dtg umah aku..
bwk voucher skali..xde xleh msk umah..
hahaha

Azmi b Mohamad Ariff said...

haaha..xdehal..umh ko dkt ke ngn ukm tue.

ara ammaRcello said...

jauh..
alaa..ko g la ngn jamil..
die tau umah aku..
ok??
hehe

Followers