Pages

Tuesday, June 16, 2009

2nd Day Praktikal

Salam kwn2 ku sekelian.Huhu..dikala aku nk posting ni aku bru balik dari kuantan atas bbrp urusan y ku perlu wat.Huhuhu.kat sini ku nk letak gmbar2 ku spnjang 2nd day aku berLI utk tatapan korang semua.Pagi2 biase ar aku n Bob dtg check in ke office dlu kt pusat Inkubati nie..pastu ku setel kan cikit lagi kertas kerja utk mohon bantuan kewangan drp unit LI.Bob plak siap kan borang2 yg die wat smlm xabes2.haahaha..then ku wat surat utk hantar kat jabatan pelajaran pahang.lpas dh siap kertas kerja tu aku g antar ke bilik en fadli.die kate OK procedd.cunnn

Dh lpstu aku n bob g jumpe en reduan utk mntk t/tangan penyelia industri.pastu g antar borang kuninng tu kt unit LI.smpat berPosing lg kt ruang legar unit LI.Hhahaa.then,next agenda,jam 11.00am.Aku n Bob bergerak ke kuatan,ade beberapa urusan yg kiteorang kene setel kan arini.

1.First destination - Pejabat Belia & Sukan Kuantan
Gi pejabat belia & sukan- nie konon2 nye nk mntk khidmat nasihat.tup2 jadi lain lak..hhahaa... neway bagus gak..rupe nye pjbat belia ade peruntukan utk wat pnjaman gak...









2.Second destination - Jabatan Pelajaran Pahang

kat sini kiteorg dtg atas urusan utk antar surat pemohonan menjalankan kursus disekolah2 disekitar pahang.Alhamdulillah pemohonan kami diterima & akan diberitahu dlm smingu lagi.
Smpat lagi mkn kt JPP nie.haaha

3.Third destination - ecom Niaga
lps solat zohor & rehat sebentar di surau pejabat pelajaran pahang.ku dan bob bertolak ke semambu utk ke kedai printing ecom niaga.kat sini kitorg dtg dgn hajat utk mntak jase baik owner kedai printing ni utk bg tunjuk ajar kat kiteorg berkenaan selok belok business printing nie.Alahamdulillah lps berbincang2 diorg setuju utk bg lebih kurang cam training lh kt kiteorg. huhuu..hoooreyyy..2 hari semingu(rabu & khamis) kiteorg akn bljar di ecom niaga utk buat beberapa mingu..


dh lps tue aku n bob pun balik lh ke ump.huhu..balik terus ke pjbat.wassalam..utk tatapan korang sume.

No comments:

Followers