Pages

Monday, June 15, 2009

MediaLab Studio Started



Yehhh...nie die gmbo 1st day aku ngn Bob di office aku y xseberape ini.Hahaha..bnyak bende lg y ku perlu belajar..moga2 langkahan aku hari ini akan nmpak hasil nye di masa akan dtg..
Nie aku lampirkan sedikit info bende2 yg ku dok wat arini ngn Bob.Hahha..
1.Msuk Inkubati - Check In
2.Setup office.Hehhe..PC je pun.
3.Siapkan RP(rancangan perniagaan)..nk mntak bantuan kewangan drp fakulti & unit LI. MOga2 dptlah..Amiiinn.
4.Jumpe En Fadli,En Wan Shahrir
5.Jumpe Penyelia Industri kiteorg - En Reduan
6.Prepare kertas kerja utk support RP yg dh dbuat..
7.Prepare Borang/Doc
- Letter Head
- Borang Pendaftaraan
- Borang Feedback
- Borang dpt project
- Surat ke Pejabat Pendidikan Pahang.

Haha..inilah bende2 yg ku n bob dok buat arini..korang doa2kan lh aku n warga mediaLab Studio dpt berkembang dgn jaya nya..InsyALLAH.

No comments:

Followers