Pages

Wednesday, December 23, 2009

Tension


Sape kate berniaga senang.hahahaha..silap lh kalu spe kate senang. Huhuuhu..2ari lps ku dpt tau pinjaman perniagaan ku tidak dluluskn.huhuhuhu...aaaaaaaaaaaarrrrr tension giler.. dh lh turunnaik2 utk hantar pemohonanan,then tunggu lak dekat sbulan lebih.tup tup xlulus.ape ke bangang.huhuuhu..down japp ku dibuat nye..tpi xpelh tetap kan ku usahakn jgk w/mcm ne pun. xphm ku,ku ngn agensi2 y konon2 nye ditubuhkn utk membntu golongan usahwn terutama mahasiswa.ermmmmm.1hari nnti ku nk terbit kan buku lh tajuk nye "Ingat Senang ke nk berniaga".hahahha..mcm bangang.geram xbes lgg.

2 comments:

sYafiQ said...

bro...
aku dgr ko de bkk bisness.
aku mahu tau sikit selok belok bisnes ley?
ni email aku : msyafiq_adnan@yahoo.co.uk
n hp aku : 013-7189752

coz aku nk wat bisness leby krng cm ko..
respon kat aku plz

Azmi b Mohamad Ariff said...

yoo..ko dngar dari sape? aku pun baru dlm bsnes.ko nk wat bsnes bnde? nie fon aku 0143128098

Followers