Pages

Friday, January 1, 2010

Salam 2010










Alhamdulillah,salam tahun baru 2010 ku ucapakn kpd sume rakan2 ku. Moga2 kalian berjaya didalam bidang y korang sume ceburi. sehari sbelum tahun bru nie. aku bru shja balik drp attend satu program "Perhimpunan Pemimpin Keusahawanan IPTA" di port dikson,negeri sembilan. Alhamdulillah,ramai sungguh kenalan y ku smpat berkenalan. dan y paling best bmcam2 bsnes y dijalankan oleh diorg nie sume. drp sekecik2 shingga lh sebesar2 bsnes. aku sungguh ter uja dngn smngat bsnes diorg. Moga2 slps ku attend prgram selama 4hari nie, dpt lebih mengmotivasi kn diri ku u terus memilih "Keusahawanan Sebagai Kerjaya Pilihan".Amiin. bnyk sungguh pelung y ku dpt di sne. dan xkurang jugak bnde2 baru y ku belajar. 1perkara y ku bljar adalah,doa kat bwahnie.

Ya Allah,jadikanlah aku seorang Jutawan,Hartawan,Dermawan ya Allah, supaya aku dapat membantu masyarakatku,Ibubapaku,adikberadikku,saudaramaraku,rakan2ku,serta mukminin dan mukminat ya Allah.


antara doa y insyALLAH aku akan akan amalkn smpai bile2. betol orang berkata duit bukan segala2 nya.tapi kene ingat Segala2 nye perlu kan duit.

1 comment:

Cik Edayu Rais said...

ade kemajuan. tahniah! teruskan usaha anda < nie bukan ayat lam buku kemajuan murid yek

Followers