Pages

Wednesday, January 13, 2010

Kedai Printing di KK4,UMP dibuka sepenuhnya

Medialab Studio (Printing Department)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Untuk makluman semua, kedai printing bertempat di kolej kediaman ke4 telah beroperasi sepenuhnya.Berikut antara servis printing yang kami jalankan

  1. Print
  2. Photostat
  3. Liminating
  4. Binding
  5. Banner/Bunting
  6. Business Card

Berikut Senarai Harga mengikut servis

Printing (note,slide,assignment)

(buat masa ini print hitam putih sahaja) – Laser Jet Printer

Kertas Kedai

20sen per page

Kertas Sendiri

15sen per page

Photostat(buku,note)

Harga serendah 4sen per page

Laminating

IC size

RM1.00

A4 size

RM2.00

A3 size

RM4.00

Binding

0.80 – 3.50 (harga bergantung mengikut ketebalan)

Print Banner / Bunting

- RM2.80 sekaki

- With design

(+RM15-RM25)

5 x 2

(bunting)

RM28

6 x 2

(bunting)

RM33

8 x 4

(small banner)

RM90

10 x 4

(medium banner)

RM112

12 x 4

(big banner)

RM134

Business Card

- With design

(+RM10-RM15)

Minimum 100pcs

(1pcs 30sen)

RM30

Waktu perkhidmatan kedai

Isnin – Khamis (9pagi-5petang)& (9malam-12malam)

Jumaat (9pagi-12tengahari)

Sabtu – Tutup

Ahad - (9malam-12malam)

sebarang pertanyaan boleh hubungi
0143128098- azmi

3 comments:

Unknown said...

salam, saya mmg berminat utk membuka pernigaan printing ni.especially kat uni.
boleh tak saya nak tahu, mcm mana u bermula dan berapa sebenarnyer kos utk set up sebuah perniagaan untuk printing ni. thanks.

Azmi b Mohamad Ariff said...

Salam..bagus lh skiranya ade minat.. teruskan usaha supaya ia mnjadi kenyataan..
aku pon bru lgi dlm dunia bsness nie..still belajar lagi selok belok dunia besnes. cume y ku leh bg tau..pada awlnye mmg sukar u start..kerana aku tiada modal besar u beli peralatan2 serta mesin photostat.. jadi nth mcm ne,aku jmpe ngn org y nk jual sume peralatan mesin photostat die..jadi aku beli lh tpi aku byar ansuran... klu nk start betol2 dari beli peraltan baru bnyk gak modal.. mesin je dekat 4,5K keatas..depend pada function die lh..

neway aku support sape2 y nk wt bsnes. teruskn usaha.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

Followers