Pages

Friday, March 12, 2010

Mari berdoa



















Ya ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.
Ya ALLAH ,kau jadikanlah aku seorang Jutawan Ya ALLAH,
kau jadikanlh aku seorang Hartawan Ya ALLAH,
kau jadikanlah aku seorang Derwaman Ya ALLAH

Supaya mana aku,
dapat membantu IbuBapa ku Ya ALLAH,
adik beradik ku Ya ALLAH,
saudara mara ku Ya ALLAH,
masyarakat ku Ya ALLAH.

Ya ALLAH, ko permudahkanlh segala urusan hidup & mati ku Ya ALLAH.
permudahkanlah aku dalam menguruskan,
perniagaan ku Ya ALLAH, anak2 buah ku, project yang ku terima Ya ALLAH,
dan kau permudahkanlah segala apa jua perkerjaan y ku lakukan Ya ALLAH.

Ya ALLAH, ku pohon kepada mu Ya ALLAH,
kau limpahkanlah rezeki yang banyak kepada diriku ini Ya ALLAH,
kau limpahkanlah rezeki yang halal kepada diri ku ini Ya ALLAH.

Ya ALLAH, ku pohon kepada mu Ya ALLAH,
kau berikanlah perlindungan yang baik kepada kedua Ibubapa ku, perniagaan ku, kedai ku, mesin2 di kedai ku,anak2 buah ku, motor ku Ya ALLAH.

amin,ya rabb.

Followers