Pages

Friday, March 12, 2010

Percaya atau pun tidak

Salam,hai kawan2 ku sekelian. Kat sini ku nk share cikit beberapa ayat/tips yang ku kire sngt berguna untuk kite insan y bergelar manusia.

Pertama,Korang percaya tak,kalau kite berkerja kuat,InsyALLAH PASTI ALLAH akan tolong kite. Samada lambat atau pun cepat sahaja,tpi yakin lh setiap perkara yang kite lakukan(samada baik atau pun buruk) dengan bersungguh2 pasti ade balasan nye drp ALLAH.

Kedua,korang percaya tak,setiap perkara yang ALLAH nk berikan kepda kite,PASTI akan diuji nye kite. Yakinlh & jangan sesekali menyerah kalah. Sentiasa teruskan,teruskan & teruskan tanpa rase jemu.

Jadi jika di apply dari sudut perniagaan pula, marilh kite bersama2 kite berkerja kuat tanpa rase jemu.dan yakinlh ALLAH akan tolong kite dengan setiap tindakan kerja kuat kite dan niat yang betul.Dan bagiku tidak salah seseorang itu mendapat kekayaan sekirenye die berkerja kuat daripada orang lain. Dan kebiasaan nye usaha yang kite lakukan akan melambangakn hasil nye. sekirenya banyak,InsyALLAH bnyklh hasilnye.

Moga2,sedikit info y xseberapa ini,dpt memotivasikn diriku yg masih mau meningkatkn prestasi diri dan kwn2 ku sekelian di luar sane. akhir kate dari ku. DONT GIVE UP. try n try n try n try

1 comment:

Anonymous said...

nice post...keep it up posting a good words...like ur recent post.

Followers